Pengikut

29 Januari 2016

BILA MANA REZEKI ITU DATANG

Assalamualaikum gud mooorningg!!! Huhu alhamdulillah alhamdulillah alhamdulillah.. Ya Allah... Syukur sgt2 bila semua urusan dipermudahkan jalannya.. Sepertimana sedia maklum skramg kandungan aku dah 9w huhu ditambah pulak di beri kekuatan tak mabuk tak muntah2 huhhuhu alhamdulillah syukur sgt bila Allah mudahkan urusan aku.. Bila org tanya mabuk x aku kata x mabuk huhu mabuk kalau x makan je hahaha ini kenyataan eh.. 

Lagi satu rezeki urusan pembelian rumah da setel.. Semua dah bayar semua dah sign tunggu Copy SNP je .. huhu allahu aku tak tau la kalau rezeki dah macam ni aku x blh nak bersyukur lagi huhu.. 

Lagi satu tambahan aku punya sambung belajar da lepas now skrg tgh cuti belajar Insya Allah bulan 2 22hb ni start dah kelas huhu cabaran utk ibu mengandung yg nak sambung belajar huhuhu takpe u can do it lindaa!!! 


Tiada ulasan: