Pengikut

29 Disember 2015

Penutup 2015 yang membahagiakan..


Sedar tak sedar kita dah nak sampai pennghujung tahun 2015.. Tahun no mmg banyak kenangan yg tercipta utk aku sendiri .. Ewaaahh l!! Kahwin, dapat confirm, dapat beli rumah n di akhir2 hujung tahun 2015 ni muncul pulak satu berita gembira utk aku dgn asben hehehehehhe alhamdulillah rezeki!! 
Tadaaaa hehehhe alhamdulillah ni la dia rezeki hujung tahun.. Hehehe ada cerita di sebalik penantian yg penuh pancaroba ni hahaha.. 11 bulan berkahwin semua psgn mmg menanti zuriat sendiri huhu. Sepanjang bulan aku selalu rasa aku mengandung tiap2 bulan beli pregnancy test tapi biasalah result menghampakan
Last ari tu aku dah frust aku buang period tracker aku sebab aku kata takpelah bulan ni taknak tgk bila tarikh period huhuhu tup tup somi pulak tegur awak dah datang bulan ke.. Tiap2 hari tanya hehehe dalam ati aikk dia pulak eksited lebih hehehhe aku cakap entah belum lagi kot.. Aku dah tak ingat dah bila tarikh last.. Sampai la 28/12 pun masih belum dtg lagi aku cakap saya beli test kit tu tau.. Beli beli haaaa kaaaannn dua line terang benderang haaa taktau nak cakap .. Terus call semua org .. Family dgn kawan baik aku huhuhu tapi problem pulak aku x tau dah berapa minggu sebab aku da buang period tracker tu kan hehehhehe.. Ni masalah ni.  Semalam aku pun beli lagi satu jenama clear blue atas cadangan kawan2 hehehe walaupun dia bg bukan tepat2 takpe aku dah tau la baby ni da ada berapa lama hehehehhee 


Tadaaaaa dah 3++ maybe da 5w hehehehee Alhamdulillah syukur sgt .. Nanti baru nak pergi hospital hehehehe nak scan tak sabar rasa... Hehehe  

Baby duduk elok2 dlm perut yea.. Sihat selalu... Nanti kita jumpa yea.. 






















Tiada ulasan: