Pengikut

24 September 2015

SOALAN LEPAS KAWEN ... DAH ADA ISI KE???


Soalan faveret semua org sekarang ni bila jumpa aku... soalan stress aku panggil hahhaha .. sebab bukan aku sorang je semua orang yg kahwin tapi takde rezeki anak lagi. emmm kadang2 nangis jugak.. huhuhu baru ni asben aku ajak jumpa doktor. hehe nasib dia yg request dulu. selalu lelaki kan jarang nak jumpa dr kalau2 bab2 gini.. aku dah survey n dah buat appointment dekat klinik dr. Hamet Arshat ni pun atas rekemen kawan2 suruh ke sana.. tapi appointment dia tu bulan 5 taun depan haaaa kau hadoooo?? hahhaha lama kot nak tunggu.. takpe sementara nak tunggu tu blh lagi ikhtiar cara lain kan.. ingat anak ni boleh beli2 ? huhuh sabar la ada la rezeki nanti .. jgn baik akak stress hokeeeyy


Tiada ulasan: