Pengikut

27 September 2015

macam nak meniaga balik je hoho

assalamualaikum hahaha.. tetiba je ni feeling lama datang balik. haa korang jgn tak tau dahulu kala aku adalah sang penjual tudung ye sahabat he eh!! hahah aku lah model aku lah owner .. giteewww... siap ada blog lagi u olls! blog aku nama http://cuzzee2cuzzee.blogspot.my/ taauu!! haa sekarang ni tetibe je fefiling cam nak meniaga tudung balik .. haaa ape kate setuju tak kalau cuzzee2cuzzee bukak balik semula. jual tudung ni satu kepayahan dia sebab kita kena cepat ikut trend dia. kalau tak kau pakai la tudung kau yg berlambak tu hahahha.. sebab bila aku meniaga tudung trend tudung kat malaysia (kite fokus kat malaysia laa) sangat cepat.. seminggu dua minggu trend dah lain.. dulu memula aku jual tudung chiffon lepas seminggu dua keluar tudung yang ada kedut2 tu.. tudung chiffon tak abes lagi ni haaa kau hado! sape yg pakai tentulah owner .. huhuhu.. tapi masa tu modal tak banyak RM 200 je lagipun tudung aku beli ready made punya. hurmm tak pandai jahit kan.
so memandangkan taun depan aku nak sambung belajar full time banyak lah masa aku nanti kan,, haa dat's wai la i olls nak meniaga balik sementara i olls takde komitmen anak lagi kecuali komitmen kepada suami haa giteww..

nanti iolls fikir2kan dulu planning ni lagipun ekonomi tak berapa nak celik sgt skrg sangatlah bagus kan kalau kite mulakan perniagaan kecil2an ni kan kan kan!!! setuju taaakkk

Tiada ulasan: