Pengikut

28 September 2015

Dah dapat surat tangguh belajar dari UPM YAHOO!!

Yahoooo akhirnya surat yg ditunggu tunggu telah tiba hihihihi syoknyaaa... Surat penangguhan semester aku yeay lepas ni da blh setelkan urusan CUTI . Kemungkinan daftar awal bulan 2 3hb giteww.. Hihi tak sabarnya nak jadi student balik.. Ehek eheeekkk... Nanti bila aku setelkan proses cuti bergaji aku dulu nanti aku cerita ye cemane nak pohon cuti bergaji penuh bagi org kerja gomen.. Hokey darling darling sekalian!! Bubai workout sat! 

4 ulasan:

Siti Faridah berkata...

ok nt bgtau cemane ye kak linda... hew hew hew

Siti Faridah berkata...

ok nt bgtau cemane ye kak linda... hew hew hew

MoRi berkata...

Ok la buat master full time, saya buat master part time di uitm, tiap2 sem rasa nak quit hahaha stress ooo buat part time. Tapi alhamdulillah, ni dah final sem, gud luck to u

MoRi berkata...

Ok la buat master full time, saya buat master part time di uitm, tiap2 sem rasa nak quit hahaha stress ooo buat part time. Tapi alhamdulillah, ni dah final sem, gud luck to u