Pengikut

06 Februari 2015

Lunch RM 10?? naaaa lupekan.

QHalu lama pulak x update .. Hehehehe taknak apdate pasal kawen buat masa ni.. Hihi hari ni nak citer pasal makan.. Berapa bajet korang sehari utk makan??? RM5? RM10? RM15?? RM15 tu banyak dah tau.. Ni kategori lunch nasik campur bukan lunch SR ke kepsi ke mekdi ke ni nasik campur.. Ada lagi ke  nasik campur RM10  ke bawah? Mesti la ada kat tempat aku ni je cekik darah..

Al-kisahnya cenggini.... 
Semalam ntah macam mana tekak ni sangat la teringin nak mKan ikan n sotong bakar kat tanglin tu. Swlalu aku ni jenis kalau beli makanan bawak duit rm20 paling banyak la sbb mNa la tau nak beli jajan ke kan. So singgahla kejap kat tanglin tu.. Emm amek nasik 1/2, gulai lemak cili api rebung, ikan bakar, sotong bakar jumlah dia jeng jeng jeng..... RM 21.50 huk huk nasib baik duit cukup kalau tak kena la singsing lengan xuci pinggan kan. 
Tadaaaa nila lauk daku semalam huhuhu taktau bak kata ape . Lepas ni mungkin setahn sekali je la aku makan nampaknya. 

Hari ni pulak tukar selera beli la. Makan kat masjid negara.. Emm hari ni sayur pucuk ubi, sambal mangga ikan bakar hagak2??? RM 9 hengget 







Tiada ulasan: