Pengikut

25 Januari 2015

Selesai ijab kabul

Assalamualaikum hoho lama tak update. Agak bizi menguruskan hal kawen hehehe. Akhirnya selesai dah majlis aku n aku pun dah tukar tittle jadi isteri org sekarang... Fuhhhhhhh nak kata lega tak lega macam tu la perasaannya sekarang. Harap rumah tangga kami ni bertahan spi le hari tua. Emm... Aamiin... Sekarang aku nak kena fikir masa depan. Banyak hati nak kena jaga. 

Tq kawan2 yg dtg ke kenduri saya ehheehe ramai n sgt x dijangka. Doakanlah yg terbaik utk aku dan suami haha.. Macam pelik bila sebut suami.. Hehehe.. Semoga kehidupan beetambah baik dari hari ke hari.. Aamiin 

Tiada ulasan: