Pengikut

20 Disember 2014

Persediaan Kahwin Part 8 - alahai berat badan

:(( alahai pagi2 dah tunjuk mood kecewa urmmmm... cane ni lagi sebulan berat aku makin naik pulak dah aiyaahhh.... lagi berat dari masa tunang.. baju nikah tu x muat takpe aku da ada pilihan lain dah nak pakai jubah. tapi bila baju No 1 pun dah mula ketat... urrmmmm ni problem besar... huhuhu.... sebab aku xde baju lain dah nak pakai !!! arrghh stress!! aku pun sejak nak dekat2 kawen ni malas je nak pegi gym huuhuhuhu
asyik letih sokmo.... haihhh cane ni ... adoiiii makan ubat kurus baru tauuuu!!! aduiiii risau sungguh heh.. yng tunang aku ni pulak semangat dok bina badan! huhu aku jeeee aaaaa benci laaaa

Tiada ulasan: