Pengikut

01 Disember 2014

PERSEDIAAN KAHWIN PART 6 - List hantaran kahwin.. apa je yang belum ni.. jhuhuhu

assalamualaikum.. wahhh tetiba cerita pasal persediaan kawen aku dah sampai part 6.. kau ada... huhuhuhu.... sekarang ni yang lain semua under control.. part hantaran je x setel lagi .. urmmmm... so far list barang hantaran dua2 pihak :-

LELAKI

1) Minyak Wangi (Done) 
2) Tali pinggang + Dompet (Done) 
3) baju kemeja + seluar kerja (Done) 
4) Tuala 2 Set (aku punye sekali tumpang dulang) hehehe (Done) 
5) kali pelikat/ pelikat pant (Belum) 
6) Tafsir  Alquran (done) 
7) kekacang/ kurma (Belum) 
8) kek (Belum) 
9) kuih - muih (Belum) 

PEREMPUAN

1) Minyak wangi (Done) 
2) Beg tangan (Done) 
3) set mandi (Done) 
4) Mas kahwin + gelang (Belum) 
5) Tafsir AlQuran (done) + baju jubah (Belum) 
6) coklat(Belum) 
7) popcorn gourmett (Belum) 

huhuhuhu tafsir alquran tu aku da survey harga dalam RM 100-150... coklat tu aku bajet 100, Popcorn pun aku bajet 100 ke bawah... huhuhuhu serius bajet mendesak namanya ni....

*update - tafsir Alquran beli kat MPH RM 75 huhuhu sangat beza hokey dengan kedai arab yang ada kat tesco @ big aeon.. untuk bakal2 nanti nak cari alquran cari lah kat kedai buku.. harap2nya alquran tu aku dapat khatam bersama dengan sang suami.. ecewahhh!!!

Tiada ulasan: