Pengikut

06 Disember 2014

PART 7- JEMPUTAN JEMPUTAN VIP KIRI KANAN DEPAN BELAKANG

Hai.. assalamualaikum.. hihihihi sekarang dah masuk bulan 12.... tgh dalam mood menghitung hari... huhuhu da tak lama dah laa ...aiyaaaa.... so far untuk tempahan semua dah takde apa nak tempah kot... sekarang ni tgh mood nak edar kad kawen... huhuhuhu.. aku baru je balik dari penang... menjemput sedara mara kat sana.. VIP tak ko rasa... hahahha...

untuk jemputan kahwin ni, bila aku senarai kan nama2 jemputan.. wahhh boleh tahan banyak dato', Dr. pangkat2.. hohoho.... yolah dulu kerja kat kementerian kesihatan kena la jemput dr.. sekarang kerja kat tempat lain HQ pulak kena la jemput bos.. bos pangkat dato'... huhuhuhu... kaan kakak aku kata kenduri aku ni blh tahan banyak VIP huhuhu dulu dia banyak retis je... yelah da dia wartawan...

tetiba aku terfikir nak jemput TJ hoho yelah memandangkan dia skuadmate aku... hihihi... and Kamal Afendi... :P sebab dia idola aku.. nak jemput Tun M kang rasa macam terlebih sudah! buat pun kat dewan masjid je bukan kat hotel... huhuhu.... tadi dengan berani matinya aku dah menjemput Kamal Afandi ikut FB dia... hihihi agak2 dia sudi datang x?? sebelum sudi dtg dia reply x mesej aku ... tu yg penting hahahhaa...takpe yg penting da invite.. kalau sudi tuan dtg lah ke kenduri saya yg tak seberapa ni... :)

Tiada ulasan: