Pengikut

21 Disember 2014

banana fruit two time!

di kala aku tgh sibuk berjimat cermat utk kawen, nak dijadikan cerita HP hilang pulak!! aiyooo dua kali dah.. dua kali kawan-kawan.. sakit ati kita wak! dulu tinggal kat butik ni tinggal kat mana pun tak tau ! rasa macam tinggal kat kerusi urut ogawa dekat wayang e curve tu... apa la pelupa sangat aku ni.. nasib kali ni hp Lenovo.. lenovo pun tetap duit jugak.. huhuhu da la dalam tu banyak no2 fon vendor, input pasal majlis kawen .. adesssss sadis sungguh otak aku ni... kenapa ye cik otak dah penuh sangat ke sampai melimpah ruah takleh nak tampung benda yang nak ingat.. huhuhu cedih betul!

gambar2 macam biasa masih selamat sebab ada dropbox.. huhuhu semalam jugak aku pegi buat simkad baru masih guna no yang sama... aduiii satu lagi masalah sebab nak ingat gmail yang aku guna tu huhuhuhu mati la nak!!! mula tunang aku si jebat tu haa jadi jebat la dia.. huhu agaknya nampak muka seposen aku hihihi terus slow down gelak kan pulak. huhuhu sabar jela.. da la duit tu nak buat beli barang kawen.. abes lah sudah.. haiyaaaa!!!

tabahla linda.. kali ni jgn bagi hilang lagi hp tu nak oiiiii

Tiada ulasan: