Pengikut

15 November 2014

persediaan kahwin Part 4 - selesai sudah urusan dokumen

assalamualaikum.. hehehe akhirnya selesai sudah urusan dokumen aku... perkara paling penting dalam urusan kahwin di Malaysia... hahaha ambek ko! jumaat lepas aku mintak pelepasan dekat pegawai aku nak pergi Jabatan Agama Islam Daerah Hulu Langat.. mana letak nya?? nun kat bangi nuuuu huhuhu bapak jauh gila.. sampai je kat sana amek no .. kena tunggu empat nombor. bukan org tak ramai.. orang ramai tapi agaknya bukan urusan nak serah borang kot... hehehe sampai turn aku terus serah borang kat kaunter.. bawak ke kaunter bayaran.. bayar RM10 tunggu print dah siap!! hahaha tahniah linda... senang keje kan... dokumen da complete takyah banyak citer la kan..

Lagi satu masalah dj/ pa system pun dah setel... hehehe... aku try cari dalam FB, aku ingat harga PA System ni 100-200 hahah rupanya cecah 800 jugak oi... masa deal org tu cakap kat aku harga boleh runding.. haha aku cakap 400 boleh ke.. :P mana la tau kan harga sebenar berapa... huhuhu... nasib la owner ni ok dia bg la harga tgh2.. 550.. ok la kan.. hehe tak la berat sangat... huhuhu... setel sudah masalah aku.. macam biasa standby duitt jelaaa...hohoho...

Tiada ulasan: