Pengikut

03 Julai 2014

vendor2 bertuah.. calon2nya adalaaahhhhh

hyee!!! lepas dah survey2 semua benda.... ada beberapa orang yang dah aku pilih ntuk uruskan segala macam benda2 tulah.. hahahha...

make up (CONFIRM sebab da bayar deposit) 

sebab pilih dia : makeup dia natural.. dia pernah make up aku masa diner hehehe... n dia jugak makeup kawan aku masa tunang and adik kawan aku masa dia sanding.. hasil kerja memang puas hati... aku kenal dia bukan ats kawan ke ape hehehe aku kenal dia sebab sama2 geng fitness.. haa curlass kau mariaah!!! geng fitness tau... hahahhaha sape nak tgk blh la klik kat nama dia tu..

pelamin + baju sanding 

aku ada beberapa pilihan sekarang ni.. harga lebih kurang.. servis semua tip top.... antaranya pesona asmara, wedding galore, farrah risz bridal

PESONA ASMARA :  
sebab : baju dia konfem aku muat sebab dia jenis two piece... hehehe kebanyakan kedai pengantin yang lain ni baju dia kalau jenis dress tu dia jahit sekali.. tapi dekat pesona asmara dia buat baju dengan kain tu asing2...baju pun cantik2... pakej pun menarik... mak aku berkenan yang ni.. pakej dia RM 4000 untuk pakej dewan la ni 

WEDDING GALORE : 
sebab nak pilih dia : baju diaaaa... huhuhu banyak pilihan!!! nak gile aku tengok .. serius baru terasa masuk butik pengantin macam kat kedai2 cina tu.. yang paling best kasut dia aku muaaatt!! huhuhu terharu!! bukan senang tau nak cari kasut kaki saiz kapal macam aku ni... baju pun labuh2... hehehe... pakej pun lebih kurang RM 4500 

FARRAH RISZ BRIDAL: 
sebab nak pilih dia : kak farah ni dia buat pelamin tunang aku.. huhu aku suka pelamin dia buatttt!!! huhuhu tapi baju dia aku x pernah tgk lagi... pakej dia pun lebih kurang sama.. RM 4000 jugak.. tapi serius pelamin dia meletup and affordable.. tak  mahal.. kalau tak takkan ada org nak curi gambar pelamin dia kan... huhuhu..

emmm cane ni.. memang buat aku kompius betul laaa!!!! sekarang ni aku boleh timbang2 lagi mana yg aku nak.. tapi bulan 8 aku dah kena decide dah !!! huhuhuu

Tiada ulasan: