Pengikut

02 Julai 2014

salam ramadhan al mubarak

assalamualaikum... hehhehe salam ramadhan untuk semua.. dah masuk hari ke 4 baru aku nak cakap selamat datang.. omaaiii.. takdelah aku dah wishh dalam hati .. dalam blog je tak .. takde masa kata ko... ramadhan kali ni nampak macam ada beza sikit dengan yang lepas .. eecewah..

firstly tentulah ramadhan ku kali ini lebih bahagia selepas bergelar tunangan orang.. phuii... geli tiak ittew! kikiki tunang aku rileks je.. huhuhu.... aku pulak yg gatai banyak.. amboih..

secondly, aku rasa sejak usia menjangkau angka tiga selera makan dah tak sama mcm dulu... kalau dulu rasanya macam tekak boya.. semua nak telan... tapi sekarang makan kuih je pun aku dah boleh kenyang sampai sahur.. faktor umur mungkin??? jangan gelak dikk... nanti adik2 pun akan melalui pengalaman yang sama huhuhu...

yang ketiga... hahaha tak jejak pasar ramadhan lagi hihihihi ni paling legend kalau tak 30 hari puasa tak pernah miss pergi.. masalah nya selama 30 hari puasa pasar ramadhan satu tu je yg aku pergi sampai orang meniaga cam aku.. maksudnya?? sendiri pikir laah.. hehehe

apa-apapun aku nak ucapkan selamat berpuasa untuk sahabat2 semoga ibadah kita mendapat tempat disisi Allah SWT ... hehehe...

selamat berpuasa!!!!



Tiada ulasan: