Pengikut

02 Julai 2014

Penganalisa Jenayah vs Penganalisa Rasuah..

eeceewahh.. nampak x ?? nampak x? hehehehe.. tajuk tak hengat... sebab aku buat tajuk ni hihihi malu aih nak citer.. sebab KAMAL AFENDI a.k.a penganalisa jenayah tu ... komen kat blog aku !! wakakaka... malu aii... wiwiwiwi~~~ dulu la kalau korang ingat masa awal kemunculan dalam baju biru aku ada tulis betapa teruja nye aku jumpa kamal afendi ni dekat dataran merdeka >>> klik sini <<<< tadi aku saja la godek2 blog membaca kenangan dolu2  hihihi.. tgh dok2 view tu tetibaaa... haaa aku nampak komen kamal afendi dekat tajuk HE IS MY IDOL tu....

haaa caya tak ?? caya tak?? tarikh januari 2014.. hehehe waahh tq tuan sebab terbaca n terrrnampak and tersudi nak komen... sangat2 dihargai... huhuhu yelah dahlah dia idol aku.. dia komen pulak.. waahh cane tak terbangga.. huhu terpaksa la bangga jugak... hihihi..

Sebab tu sekarang ni aku duduk bawah unit analisis & penyelidikan .. tapi aku bukan analisis jenayah.. aku analisis rasuah.. jengg .. nampak tak pengaruh dia tu wahahaha effect sampai tempat kerja tau.. haaaa.. tapi x cukup lagi nak jadi sehebat kamal afendi.. mana tau kan satu hari nanti....                                                                        YAAAA SATU HARI NANTI~~~ ( golek2 sambil berangan) .....

saya doakan semoga tuan berjaya dalam karier dan teruskan memberi sumbangan untuk kebaikan kami di sini... (dengan harapan kamal afendi baca.. hahahha) n doakan saya juga berjaya dan selamat dalam dunia yang saya pilih.. aminnnn... 

TQ!! sob... sob... aku terharu campur eksaited!!

gambar kenangan



1 ulasan:

kamal fnd berkata...

baca gak! hahaha! haaa penganalisis rasuah lagi senang; 'Audit' sistem, cara kerja, pengawasan, accountability je :)

kamal fnd hashim