Pengikut

30 Julai 2014

dah confirm booked!

assamualaikum cayang2... hehehehe... lama dah tak review pasal preparation kawen gue....buat masa ni yang penting2 aku dah booked kecuali makan sebab makan mak ngan abah sponsor. jom tgk list apa aku dah buat sehingga bulan Julai ni ye.. :-

Make up artis : Raja feena 
RM : 900
booked RM 300
balance : RM 600

event ( persiapan dewan / baju) : adam&hawa bridal - ampang water front 
RM 3800
booked : RM 500
Balance : RM 3300

Video + fotografer : Yadzroom Digital studio 
 RM 3450
booked : 1000
RM : 2450

buat masa ni, tiga benda ni yang paling penting utk majlis aku.. yang mana aku nampak la kan.. untuk barang hantaran pulak, memandangkan tahap kebizian yg melampau n kalau keluar timing tu asyik tak kena je nak beli barang, jadi aku dengan encik tunang da decide masing2 beli barang sendiri... heheheh senang kan... Senarai barang2 aku yang dah beli dan yang kena beli


  1. minyak wangi + barang mekap
  2. peralatan mandian 
  3. beg + kasut 
  4. Jam tangan
  5. sireh junjung + cincin
  6. makanan (kek @ coklat) 
  7. makanan jugak ( tak fikir lagi) 
lain - lain barang yang penting : 

set hantaran - dulang / alas kain dulang/ bunga hiasan/ 
kotak telur 
kad kahwin / penunjuk arah/ banner
sword bearel

lagi ape lagi yg penting ek... hihihi blur dah @@


Tiada ulasan: