Pengikut

13 April 2014

PLAN MASA DEPAN

Salam semua... lalalala~~ happy tak? happy tak? berbulu tak?? hihihi takde apa yang lebih menggembirakan bagi seorang perempuan bila temannya mula berfikir untuk bersama-sama ke hadapan untuk melangkah ke alam yang lebih serius.. waahh gitu... kelas!!

setelah berkenalan lebih 5 bulan, nak kata kenal semua perangai tak lah jugak kan tapi bolehlaaa.... bergaduh bergurau.... akhirnya incik A ajak aku bertunang.. wink!! wink.. siapa yang tak happy tapi syarat aku kat dia pegi cakap sendiri dekat mak ngan abah... dan akhirnya hari ini dia dtg jumpa mak n abah membawa hajat... hehehe dia kata ya bukan aku.. aku pasang telinga...tapi sebelum dia datang pun aku dah mula buat preparation sikit2dah... dah start survey barang .. baju... semua lah.

tarikh yg kitorang pilih hujung bulan mei... sebab area tu tarikh birthday aku dengan dia sekali...sambil menyelam minum air la kan... plan ari tu nak buat yang simple2 je sekali tak jadi..... nanti cerita ye bila dah jadi betul2.. huhuhu banyak ari lagi ada sebulan lebih lagi.

doakan aku dengan incik A yang terbaik semoga majlis kami berjalan dengan lancar.

1 ulasan:

Rashidi Zin berkata...

Tahniah! Moga kekal bahagia sampai bila bila!!!