Pengikut

03 September 2013

RAYA 2013 - Part 1 : Baju raya...

nampak.. sekali harung nampak gayanye linda malam ni .. abeh malam ni semua nak citer .. hehehehhe.. walaupun banyak cite dah lepas.. ala tapi korang bukannya tau kan...kan...

tahun ni dengan nekadnya aku nak beli baju dekat zawara.... dah lama dah aim baju ni.. huhuhuhu.. dari online sampai ke butik dia..  konon bajet2 kurus hahahhaa.. Ayu dress v2 dari zawara.com.. tapi ni aku pergi butik dia dekat bangunan mara.. cehh konon nak pakai masa raya pertama laaa... hahahha tapi lepas solat aidilfitri tu org terus datang tak sempat nak tukar baju lain.. huhuhuhu.. udahnya baju ni aku gantung kat almari je lah.. takpe nanti diner boleh pakai hehehhe tapi masalahnya nanti tu aku muat lagi tidak baju ni.. T_T.. diorang kata macam baju tunang.. aku balas balik memang la ni baju raya sekali utk tunang dengan akad nikah terus.. nanti jimat takyah susah2 nak cari baju lagi hehehehhehe...
baju ni almari pakai.....
jubah ni dari pagi sampai ke malam huhuhu... 
 Zawara memang pilihan terbaik.. nak2 org yang terlebih tinggi macam aku.. hahahha sebab tak senteng macam yang lain.. susah tau nak cari! huh.. selain dari baju dress camtu dia pun ada jugak jual baju kerja... hehhehe besar2 jugak.. oklahh not bad... kalau rasa saiz dia tak muat korang boleh adjust kat sana atau boleh tempah.. design dia lawa2 tau... siapa nak pegi boleh lah singgah dekat kedai online dia.. survey dulu apa yang patut...

 selamat bershopping!!!!

Tiada ulasan: