Pengikut

03 September 2013

GOOD BYE MR. "G"

Assalamualaikum... hehehe malu la nak over2 sekarang sejak blog di ambush oleh kengkawan "TERSAYANG" tu.. (mata ke atas, tangan dibahu.. errgghh) hahahhaa... malam2 yang sejuk ditambah pulak dengan cuti yang panjang.. tak dapat buat ape2 huh.. memang bosan .. jadi aku nak share ilmu sikit pasal benda yg aku operate masa cuti merdeka tu ... hehehehe... 

nama benda alah ni ganglion.. cemana boleh tau.. hehehe curi2 bukak file dr... ngeh..ngeh..ngeh.. dari sumber2 internet yang aku baca la kan dia kata ganglion ni tak bahaya n takkan menyebabkan kanser pun... macam mana boleh jadi? hehehe disebabkan oleh tisu dalam mana2 anggota badan terutama pergelangan kaki dan tangan.. ganglion boleh membesar, boleh hilang, pastu boleh timbul balik.. even kalau dah buang pun boleh ada jugak... huhuhuhu... sejarah ganglion atau nama glamer MR.G hehehehe

lebih kurang gitulah keadaannya... 
cecair.. macam kristal sikit.. 
pengalaman masuk wad n operation kali ni lebih mencabar.. hehehehe sebab kena operate bius pengsan tak sedar diri terus.. tau2 Dr. panggil je.. tapi masa sedar tu aku rasa aku menangis hahahaha sebab aku dengar dr cakap " Mimpi apa lah sampai mengalir air mata ni" malu i.. nasib jumpa dr tu sekali je... hehehehe... Dr. Jefreey (dr. Pakar ortho) dia kata dia dah buang semua dengan akar2 dia sekali... dengan harapan benda ni tak tumbuh lagi lah ... huhuhuhu... harap2la tak tumbuh.. kalau tumbuh nak kena operate lagi ke ?? huhuhuhu... macam tak sanggup je.. nanti bukan jadik rel keretapi je.. dah jadi jalanraya kat KL dah bersimpang siur...



haaa nilah hasilnya lama2 dalam bilik operation dari pukul 10 sampai kul 1 petang... hahahaaa dengan baik hati dan muka kesian aku dr. bagi cuti 2 minggu... hehehe... dr. jeff mmg terbaik!!! heheheee... thanks utk kawan2, bos, makcik yg dtg melawat walaupun sakit aku bukanlah teruk mn pun tapi bila ada org datang melawat hilang rasa nerves nak operate... rasa sakit lepas operate... yg tak dtg tu takpelaaaaaa... huh.. (pnt bg hint suruh dtg huh!!)

okk~ tgn dah sakit sbb menaip... Kbai!

Tiada ulasan: