Pengikut

12 Julai 2013

x menyesal kalau LIKE!!!



halooo.. hahaha walaupun aku tau takde org baca blog aku tapi aku nak post jugak!! ahh tak kira!!!hahaha yelah sebagai blogger n org yang ada blog, tak salah kan kalau nak hapdet cerita sendiri walaupun syok sendiri!! hahhaha... masa aku gi gym selasa (sebelum puasa) gym aku ni memang tgh buat pertandingan most gorgeous.. ceehh mula2 aku nengok2 je.. sat gi aku nyer PT suruh masuk hahahah.. malu la i (memula kata ko) aku cakap boleh tapi kena tangkap gambar tiga orang... fotografer tu kata okeh pastu tetibe lak kena amik sorang.. hahaha aku ni kalau semula jadi ada bakat jadi model takpe!! masalah aku ni malu-malu miaw!!! gitu!

maka masuklah gambar seperti dibawah ni dalam fb gorgeous fitness nih.. aku tag diri sendiri tapi makin lama makin ramai yg komen .. kengkawan la... atas semangat diorang tu kawan2 aku ni dia share gambar tu suruh member2 diorang tag!! hahaha terharu siot... jadi pagi tadi lepas sahur aku fikir kenapa aku tak buat sendiri kawan2 pulak yang susah payah tolong kann... jadi.... korang yang terbaca blog aku ni sila lah like link kat bawah tu ...... 

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=535599199841015&set=a.524463614287907.1073741828.179872825413656&type=1&theater&notif_t=photo_comment_tagged

sila like sampai lebam!! sampai 31 julai tarikh tutup  diaa


ala takyah nyesal la setakat kalau like gambar..hahahaa takde benda pun.. kalau ada pun aku menang jelah!! hahahahahaha byee muahhhh <3 b="">

1 ulasan:

ctc2sanasini berkata...

yeahhh..kan dah menang!!
malu2 miaww konon. belanja ar sbb kena paksa like. hoho!