Pengikut

05 Julai 2013

oii .. kau main2kan aku eh????

hah.. nampak nak carik gaduh... aku tak paham la asalla berat aku ni tetiba pulak naik .. dah 73kg kot!!! siot betul laaaa.... tetiba tau.... naik banyak pulak tu mendadak camtu sekali.. hadoiiiii....macam mana nak sampai target ni .. silap2 boleh naik 80 kg balik... aaaaa tak mo laaaaa....susahlal berat mcam yo-yo ni..adoiiiiii!!!!selalu kalau aku timbang pagi berat mesti turun.. ni timbang pagi berat naik... esok pagi naik lagi.. apakah?? yang aku perasan kalau berat aku naik tulang selangka (yang kat bahu) tu ilang! dah gemuk la tu maknanya....

susah aku nak timbang sebab gym aku yang baru ni macam jahanam!!!! timbang pun takde!!! bunguk betul... memang aku register balik la fitness first ni nanti huh!! macam jamban laaaaa!!!! sakit pulak ati kitew......

1 ulasan:

Rashidi Zin berkata...

Join gym aku lah.