Pengikut

04 Julai 2013

FLAWLESS SANGAT!!! [kata ko]

salam jumaat!!! hehehehe sejak dua menjak ni makin ramai pulak org yang jual ubat2an utk puith kan kulit.. pengaruh artis la nih!! ceeehh..salahkan artis la pulak... sebenarnya aku pun terpengaruh jugak.. nak kulit macam fazura katanyee.... hahahaha... ambekk fazura terus.. xmo kalah ni. tapi la kan sejujurnya berapa ramai yang betul2 jadi?? huhuhu kompis jugak aku nih.. sebab skarang ni kan dah banyak teknologi kan... setakat nak bagi nampak kulit gebu gebas dalam gambar tu hah! ko guna nye camera 360 .. kannn.. terus nampak flawless gitu.. kalah kak ton! hahahaha.....

aku ada dua situasi.. sorang kawan ni memang kulit cantik, halus.. so bila dia makan produk ***** ni jadiknya aku memang tak caya sebab aku tau kulit dia memang dah cantik... kawan yang lagi sorang ni pulak   kullit memang ala getah sekerap (sowiiii) tapi dalam gambar memang meletuplah!sebijik sejebon jerawat pun takde... tapi bila reality... urmm kak ton pun nanges!! cane nak caye nih?? hahahha!!

kesimpulan aku MEMANG TAK DAPAT LA KULIT FAZURA... Punah harapan!!! (T_T)

Tiada ulasan: