Pengikut

16 Mei 2013

SUMBER INSPIRASIKU (^3^)v

halo! ape khabar... hehehe akhirnya dapat jugak aku balik awal setelah sekian lama aku asyik balik lewat je kan.. ini semua gara2 buku "tu".. heehehe tapi apapun aku puas hati sebab buku tu dapat jugak jadik buku setelah kena melayan beberapa siri drama swasta, drama cina, sinetron telenovela dan sebagainyalah.. bila jadik buku tu aku sendiri tak percaya!!! hahahaha it is real??? huhuhu... so pelancaran buku tu hari ni dekat PULAPOL sekali dengan majlis persaraan IG. Emm IG nak bersara dah.

seawal 700 pagi aku dah kena ada tercongok kat PULAPOL.. hehehe... takpelah inilah kerja daku.. arahan kata kul 7, kul 7 la kena hadir walaupun masa tu mata tak berapa nak blh celik sangat kan... hehehehe... Masa ni banyak pegawai aku jumpa antara yang tgh Famous macam KP Sabah Tuan Hamza, Tan Sri Lee Lam Thye (sangat tinggi Ok!) Tun Hanif Omar (KPN Terbaik based on sejarah dia yang aku baca) Ketua Pasukan Trafik Pertama wanita.. n beberapa nama besar.. super duper excited bila dapat salam dengan Tun Hanif n dapat bergambar dgn lee lam thye!! hahaha ok dah.
oke berbalik pada cerita tadi, majlis persaraan IG ni sangat menarik n aku rasa sepatutnya dia tunjuk live.. baru org boleh tgk istiadat polis takde lah org main hentam kromo je kan. Buku yang kitorang buat tu pun akhirnya dilancarkan hari ni oleh IG sendiri n sangat aku rasa best bila semua org nak buku tu... hahahaha tapi tulah cuak jugak dengan respons dari diorang yelah yang ambik bukan calang2 org tau.. semua dato'2, tan sri2... huhuhu apa lah agaknya respons diorang.. 

sekarang aku rasa kerjaya aku dalam masa dua tahun setengah ni berjalan lancar n aku sangat seronok bila kerjaya aku berjalan dengan lancar.. hehehehe nak nanges!! 



sekitar majlis persaraan IG hehee.. itulah buku nyer.. n yang gambar sama dengan aku tu MY DS...


majlis memang berjalan lancar n paling sedih bila aku tgk IG sendiri rasa sebak huhuhu sedihnya...orang memang tak nampak jasa IG tapi aku harap sesiapa yang berpeluang baca buku ni dia akan nampak apa jasa-jasa IG dalam PDRM. aku kalau boleh nak mintak tandatangan IG n nak suruh dia tulis kata2 perangsang hehehehe.. sangat memberi inspirasi kot... hehehe..rasa2 cita2 aku nak jadik macam Kamal Afendi berjaya tak???? hihihihi...

hadiah dari kami sebagai tanda kenangan.. terima kasih Tan Sri!!!



Tiada ulasan: