Pengikut

01 Mei 2013

Persediaan nak jalan2

halooo.. selamat hari pekerja kepada semua rakyat malaysia.. hehehe.. hari ni aku pergi jalan2 ke the curve melayan sorang sepupu aku tu.. adeeehh.... dah alang2 sampai the curve ni aku pun cuba ambik kesempatan survey2 barang utk ke korea bulan Januari 2014 nanti... banyak jugak benda nak kena beli nih! maklumlah musim sejuk kan..
hasil dari risikan kawan2 blogger yang ada nih.. antara perkara wajib yang kena bawak:

1) Long John - RM99

2) sweater

3) Jacket -  RM 399 (lepas sale)

4) sarung Tangan

5) stokin

6) Kasut boot Salji - RM 99

7) mafla

8) topi...

haa aku rasa mau dekat seribu lebih jugak ni nak beli barang2 nih.. tadi masa dekat universal travel tu org tu kata korea bulan januari dia sejuk dia dalam -4c ke -5c termasuk seoul n jeju.. kira tempat yang aku nak gi la.. rasa2? dapat ke aku bertahan huhuhu risau pulak.... lepas tu pulak baju long john tu pulak dia cadangkan kalau suhu bawak -5 kena 100% wool... hihihi macam2 lah.. banyak ilmu melancong kena tambah nih. so sekarang bulan Mei aku ada lebih kurang 7 bulan.. Baki duit ada dalam RM 2200 pastu emm shopping bawak RM 1500 cukup la kot.. nak beli barang2 yang kat atas tu?? huhuhu tambah lagi RM 1000.. jumlah sebenar???? >>>> RM 4700
hambeeeekkk!!

Tiada ulasan: