Pengikut

02 Mei 2013

Masa untuk memilih.... heheh

hellow!! hari ni dah 2 Mei 2013.. tak lama lagi semua yang tinggal kat Malaysia (kecuali mereka yang takde IC hehe) akan jalankan satu proses demokrasi ceewahh.. takleh blah kan! hehehe PRU ni kali kedua aku mengundi tapi kali pertama untuk undi pos (dah selesai 29hb April).. hehehe Pengalaman? hehehe mestilah ada.. hahaha agak menarik jugak.. tapi aku kedekut sket nak citer dalam blog.. kuang3x.. ala orang kat luar sana dah bijak pandai.. cari lah sendiri cemane proses nyer kan..



tahun ni jugak buat pertama kali ada guna dakwat kekal... nak dijadikan cerita dakwat kekal ni dah jadik hot isssue selepas undi awal 30 Apri hari tu.. tetiba ramai pulak yang kata dakwat kekal tu tak kekal.. emm sensitip issue ni hehe tapi aku takmau memanaskan issue ni ape yang aku boleh cakap emm kawan2 aku yang kena calit dakwat tu sampai sekarang (hari ni 2 Mei) ada lagi kat jari memasing... memanglah dakwat dia luntur tapi dia tak la hilang sepenuhnya... aiyoooo.. kalau kata ada issue nak undi dua kali tu org boleh nampak la jari kau tu dah bewarna.. aku masuk opis ari ni satu opis aku cek tangan dorang kikiki!!! yelah aku pun nak tau jugak betoi ke boleh luntur... urmm nampak gayanye aku kena percaya mata aku sendiri dari aku percaya dari apa yang aku baca .. hahaha korang paham kan.. ala sonang nanti bila jari masing2 dah tercalit 5hb nanti korang cubalah padamkan.. kalau boleh ilang macam korang basuh sambal ke kari yang melekat kat jari haa masa tu baru citer.. bereh??

proses undi awal! nice color dia kan hehehehe 

eh.. aku tak menyokong sesapa tau.. tapi ni ayat penyata.. hehehhe... ok untuk rakyat Malaysia semua.. selamat mengundi ye.. pilih la sesapa pun korang nak pilih aku tak kisah tapi jgn meroyan je bila kalah nanti huhuhu... risau den ... masyarakat dah nak kearah negara maju ni lain macam sket perangai dia.. huhuhu

ni yang saya mahu.. tak kisah la sape pun yang ambik alih

Tiada ulasan: