Pengikut

26 April 2013

KOREA satu BungkuS .. IKaT Tepi !!

heh.. tetiba.. Perancangann ujung tahun ni nak gi korea winter season mcam dah menjadik.. (taktaula kalau tetibe ada perkara tak dirancang) .. ni semua sebab aku rasa aku takde apa2 perancangan besar setakat ni (kawen le) jadi terpaksa la mencari satu aktiviti yang boleh buat aku bahagia.. hahahah cakap mcm org patah hati.. yelah dah alang2 takde ape2 komitmenkan.. nilah masanya.. kalau aku kawen pun belum tentu husband aku tu nanti suka berjalan macam aku...ha.. kan..kan.. kan..


sambung cerita....





 setelah berhempas pulas mencari travel agent, carik pulak kengkawan.. akhirnya... aku buat keputusan TAKDE KAWAN PUN TAKPE AKU GI SENGSORANG .. AAK (Ada Aku Kisah?) adik aku dah memperkenalkan kawan dia kat aku yang boleh tolong bawak aku ke sana... hehehe... (Kawan Perempuan... jgn salah faham) setelah di deal... dengan harga RM 3200 untuk 8h6m pda bulan Januari 2014 saya akan ke korea... first time nak berjlanan tup2 terus carik pulak musim sejuk. aku gi cameron pun aku dah tak berapa nak tahan.. macam manalah agaknye keadaan kat sana nanti ye.. hihihi tak dapat nak bayang satu, tak sabar pun satu.. deposit dah bayar, balance lagi 2200 bayar nanti dah dekat2 nak pergi... makanya segala duit elaun, tunggakan gaji, bonus, duit kutu dan sebagainya tak dapatla aku belanja macam org gile lagi.. kena lah simpan sikit2 kan... rasanya aku bajet dalam 5k kot kena kumpul.. yelah 5000 - 2200 (Balance trip) = 2800 .. 150 nak buat pasport pastu tak termasuk insurans... baju2 sejuk cemane pulak eh.. eeeerrrr... bajet nak bawak duit ke sana 1800 je.. huhuhu cukup ke eh?

JADI TIADA SOUVENIR HAHAHA * kejam*



BUT....



 More!!!! (^^,)v




Tiada ulasan: