Pengikut

23 Mac 2013

Malam mess yang bergaya...

halooo... hahahaha kenapa ntah tetiba nak update memalam buta nih,, hhehehe yelah sebab aku rasa ni first time aku wat kerja agak gile la sebab aku tak pernah make up sektakat nak gi diner2 ni.. hehehehe nasib baik kenal kakak ni so dia lah yg tolong make up kan.. hehehhe... aku suka kening dia buat.. yelah seperti sedia maklum kening aku ni memang serabut alam... berselirat hahaha tapi tak tau dia guna ape dia lukis kening aku nampak cantik je macam cukur.. padahal tak usik pun kening tu.. tu la part paling menarik sebab aku rasa tak pernah ada org pandai nak lukis kening aku .. hahahaha

see... nampak tak sebelum dan selepas tu hehehe.... kening aku cantik kan..kan..kan... 

yang sebelah kiri tu la yg mekap aku .. cute kan tukang mekapnye puuunnn...


Nak dijadikan cerita, sepanjang perjalanan nak ke hotel Palace tu memang mencabar fizikal dan mental aku.. mana taknye ... tersangkut dekat jam hampir 2 jam ditambah pulak bila dah sampai dekat area Palace tu aku boleh terlajak pulak! tak guna betul!terpaksa pusing balik dekat jalan nak ke seri kembangan sampai ke sungai besi.. natijahnya: tol bayar dua kali n terpaksa harung jem dua kali... arrrggh stresss!! aku sampai kat paking lebih kurang 740 ptg. masa tu aku tak pakai skirt dia lagi.. aahh lantak la aku tukar kat paking tu jugak.. takde orang kan... pastu terus cepat2 aku naik atas.. nasib baik tak mula lagi.. masa tu aku memang tak tgk dah mekap aku cemane.. hahaha mesti dah hazab! yelah berpeluh2 kan... lantak la .. patutla org pandang2 aku hahahaha (dapat bayangkan scary tak muka aku masa tu! :P)

ni masa mula2 sampai. mekap jadi ape taktau laaaa!!!



bila dah abes mula la carik kawan2.. hahahha jumpa platun mate aku... hehe yg free hair tu dah jadik penyanyi polis dah! import jauh dari perlis.. (ehem.. bini org ok!)

kalau bab makan .. emm biasa jelah nak kata special takde ape pun yg special! hahahaha!! masa nak balik bila aku tgk muka aku!!!! HAIYOOOO!!! taktau nak cakap.. bedak bercapuk! hahahahahaha!! bongok betul laaa!!! malu weeh hahaha aku dah taknak mekap tebal2 dah! hehehehe last kot .. nanti tunggu aku kawen pulak laaa!! hihihi.. kbai.

p/s : sesapa yang nak bermakeup kan diri boleh lah berhubung dengan no di atas ye.. hahahahha

Tiada ulasan: