Pengikut

27 Mac 2013

fedup

huh! aku rasa ni la first time aku nak luahkan perasaan sejak2 aku kerja kat tempat baru nih... bukan pasal kerja tapi org sekitar2 aku nih.. memang macam haram jadah! dah la dengan perangai jahanam budak tu tambah pulak org yang suke2 perli aku pastu cari kelemahan org.. mulut pulak dah mcam longkang.. kenapa la aku ni sebuk sangat nak jaga org tapi org ni selamba je sakitkan ati aku! depan aku baiklah "boleh je.. ok ape... " belakang aku habeh dia kutuk! tak guna betul .. suka sangat cari perhatian pergilah kau!! PERGI MAMPUS! memang tak boleh buat kawan la org mcm ni....

Tiada ulasan: