Pengikut

16 Februari 2013

sekali lagi .. SHOGUN

selamat malam.. hehehe setelah stress berhempas pulas nak masukkan microsoft office dalam laptop aku ni tak berjaya jadi aku mengambil keputusan nak update blog.. STRESSS!! STRESSS!!! grrrrr semalam sekali lagi aku ke SHOGUN.. rasanya ni kali keempat kot.. dua kali dengan bos dua kali dengan family .. dengan family ari tu makan malam kali ni amek lunch pulak..
tiram ni sedap tau.. walaupun dia mentah tapi  dia tak rasa mentah.. and limited edition

ape lah yang best sangat pasal shogun ni.. pada aku la shogun ni yg best nyer dah tentulah makanan dia banyak pilihan, buffet kan.. lagi satu yang paling aku suka boleh makan banyak hehehe... sebab biasalah makanan jepun, korea ni mana banyak carb.. protien je banyak so boleh makan berulang kali. cuba korang pergi makan buffet kat resotran arab, aku percaya sekejap je korang dah kenyang kan... betul tak...

tapi kenyang tak kenyang pun diet aku tetap kantoi jugak huahahahaha .. yelah mana boleh tahan2 nak2 makan buffet.. kekeke boleh salahkan mcm tu? hahaha...hehehe ape lagi


SILALAH MENCUBA!!! jgn lupa....


sila lah ke shogun solaris.. MUAAHHH (kuih pau sebenarnya tu)

Tiada ulasan: