Pengikut

16 Februari 2013

Periksa oi!!!!

assalamualaikum warahmatullah...

hehehe selamat malam kepada sesape yang tersinggah baca blog aku nih!.. huh.. malam ni aku study hahaha.. study undang2 kot cam nak pecah kepala.. nasib baik tinggal dua je paper... tapi dua paper pun boleh buat gila tau!

ape yang penting sangat ngan periksa undang2 ni... huuuii mestilah penting kalau tak penting takkan aku gile nak meletihkan diri baca buku undang2... Undang2 dengan polis ni aku rasa dah macam sinonim tau hehehe... sebabnye tak kira apa pangkat dalam polis sekalipun diorang mesti tau pasal undang2.. malulah kalau tgh buat kerja orang tanye kita takleh jawab kan... hehehehe

yang kedua penting undang2 ni salah satu cara nak kompem kena lulus undang2. hahaha.. pandai kan.. tulah sape kata kerja polis ni senang... haaaaaa kau tak lulus undang2 ni memang tak kompem la kau sampai sudah (tapi taktau la kot ada budi bicara ke ape kan). alaah ape nak kisah amek je pekse ni bukan kena bayar pun free je.. lagi satu, lagi kerap kita amek periksa lagi kita faham apa yg kita baca.. betul tak? betul tak ? (nampak .. aura nak gagal lagi ke?)

yang ketiga, salah satu cara nak naik pangkat.. oke.. bila dah lulus undang2 kita da boleh konfem kan, lulus undnag2 ni jugak akan mudahkan seorang pegawai tu nak naik pangkat... jangan lah ngutuk kata gila pangkat pulak.. pada aku pangkat tu menunjukkan kemajuan kita dalam kerjaya...target takdelah sampai tinggi melangit, dapat crown pun jadiklah.. ehh?? hahahhahaha

disebabkan aku tinggal dua paper je maka silalah ramai2 doakan aku lulus exam ni yeeee... AKU SAYAAAANGGG KORANG! Muahhh!

Tiada ulasan: