Pengikut

02 Februari 2013

Karya Ulung ku......


mempersembahkan karya ulung ku yang pertamaaaaa!!!! hehehehe .. aku diarah buat bulan 5 tapi boleh siap bulan 12/ 2012 hahahaha sabar jela... tapi sebabkan aku ni bukan penulis yang hebat dah tentulah tulisan dari orang lain... hehe tapi jgn risau aku tau setiap tulisan yang kita ambik mesti kena tulis siapa penulis asal....so untuk yang 2nd edition aku nak kena buat lagi ke xyah eh... huhuhuhu.. bukan senang tau... tapi buku ni utk edaran dalaman je... takde jual kat MPH pun hehehehe

Tiada ulasan: