Pengikut

17 Februari 2013

BUKAN glamer yang aku cari

hok aloh tajuk.. ngalahkan retis... hahahahha...

Facebook, twitter, blog, instagram dan seangkatan dengannya merupakan medium sosial yang paling hot sekarang ni (aku rasalah) ... setiap hari ada je org yang akan update status waima status tu berbunyi "aku sakit perut" / ucapan selamat pagi. itu tak kira lagi gambar2 yang org pos dalam tu macam2 pesen.. ada jugak yang gunakan medium2 ni sebagai tempat berniaga, pertandingan dan sbgnya lah kan.. nanti akan adalah kawan2 yang like status kita tu..  TAPI ada jugak orang yang jenis nak kejar berapa banyak like dia boleh dapat dengan status.. kadang2 siap paksa kawan2 asal tak like status dia.. siap nak sentap2 pulak .. poyo gile.... pastu berapa ramai follower/ friends dalam tu pun nak jadikan isu.. siap belagak lagi " kawan aku dah ribu riban, kau 5 ratus pun tak sampai" hahahahaha.. apalaaaaahhh...

pada aku korang nak like ke taknak like ke, nak follow ke, taknak follow ke ada aku kesah? pelik la... keadaan camni bukan jadi dekat budak2 yang sekolah je, yang dah kerja pangkat tinggi pun ada... apalah yang nak dikisahkan sangat berapa org yang like status aku... haaaiiii...org taknak like pun kena paksa... peliklaaah! owhh lagipun aku bukan artis org nak like2 status aku.. hahahahaa aku pun bukan suka sangat komen status org, nak like apa yang orang tulis melainkan kalau aku rasa benda tu macam menarik aku like lah... kau nak glamer pun jangan paksa org.. tau tak mcam ape, macam artis yang undi diri sendiri dengan harapan dapat anugerah bintang popular... GITEWWW!!

dahlah! aku memang tak suka glamer pun... hehehehehe kau nak glamer kau glamer la sengsorang bukan masalah aku, carilah inisiatif lain nak glamer jgn sampai paksa2 orang pulak.. PUIIIIII!!!!

Tiada ulasan: