Pengikut

24 Januari 2013

hari yang gelap kini sudah terang

hahaha inilah maksud yang kat atas tu... hehehee... beza tak... yang baju kuning setahun sebelum.. yang kanan tu setahun selepas... :P inilah hasil .. tak sangka sehitam ni .. ingat htam ala2 beyonce je rupanya hitam naomi campbell.. hahaha.. semua org tanye aku .. ape aku makan.. emm ape ehh.. mcam2... aku pakai safi rania, aku makan collagen, aku makan vitamin c... tapi bukan konsisten pun yang palling konsisten pun safi rania la kot..

alamak tapi jangan tertipu.. cahaya tu memainkan peranan... hahahahaha... so pesanan ku kepda mereka yang akan masuk training 28hb ni kalau takut kulit gelap, kulit gelupas, kuku kaki cabut padamkan jelah niat tu.. kerja je tempat lama korang... mental tak kuat takyah masuk... sebab bila dah keluar emmm tau la kau...

Tiada ulasan: