Pengikut

09 November 2012

Kor3An Fever..

aaahh dah demam... huhuhu mentang2 musim hujan.. tapi aku bukan demam pasal hujan yang maha lebat kat luar tu aku demam sebab korea.. *ciss baru nak demam! hahaha tak tau kenapa sekarang ni sangat suka pulak dah dengan korea nih!! nak2 cerita yang dekat channel One HD.. ni SEMUA SEPUPU AKU SI MIRA AMRI PUNYA PASAL! bukan taknak layan cerita melayu tapi ubah cita rasa.. hehehe.. lagipun lelaki korea hensem2... kalau tak percaya cuba korang tengok  penyanyi dengan pelakon-pelakon diorang kulit tak kira lelaki pompuan gebuss gebus belakesss.. hehehehe...

aku rasa la lagi satu aku boleh terpengaruh pasal korea ni pasal lagu2 ni dah masuk dalam radio. bayangkan lah lagu gangnam style tu aku rasa dah ramai yang hafal huhuhu... asyik ulang-ulang... huhuhu..maunye tak hafal.. pastu dalam radio no 1 Malaysia tu kalau tak silap dah ada emm.. ape ke nama dia ehh.. isshh.. Aku tak ingat lah tapi macam billboard tu laaahh.. halamak lantaklah aku tak ingat.. hehehe tapi lebih kurang camtu la..korang faham kan..kan..kan...

cerita korea pertama aku tengok haaa terus jatuh cinta tawww!!! <3>

ni pulak gameshow korea yang paling aku sukeee hihihi

aaahh dah demam... huhuhu mentang2 musim hujan.. tapi aku bukan demam pasal hujan yang maha lebat kat luar tu aku demam sebab korea.. *ciss baru nak demam! hahaha tak tau kenapa sekarang ni sangat suka pulak dah dengan korea nih!! nak2 cerita yang dekat channel One HD.. ni SEMUA SEPUPU AKU SI MIRA AMRI PUNYA PASAL! bukan taknak layan cerita melayu tapi ubah cita rasa.. hehehe.. lagipun lelaki korea hensem2...

selain dari lelaki2 kacak di korea aku juga suka bangat makan mende kat atas nih!! KIMCHI.. tapi malaysia punye tak sedap yang korea punye sedap gilee!!

nampaknye begitu lah sedikit sebanyak macam mana aku boleh kena demam nih!!! huhu sian aku kan... jadik utk baikkan demam aku nih hehehehe jadi.... aku ada plan baeeeekkkk punye .... jeng..jeng..jeng.. tunggu dan lihat! 


Tiada ulasan: