Pengikut

19 November 2012

durian balik Pulau terbaeekk


Masa cuti deppavali ari tu, aku balik penang... hehehe sebab ada urusan orang tua2.. disebabkan kitorang bergerak pagi, jadi kitorang sampai awal... tempat tinggal tak risau pun sebab kawan ayah aku bagi umah free hehehe dah save bajet... jadi kitorang pun plan nak gi jenjalan dulu sebelum ke tempat penginapan.. selalu dah besar2 ni malas dah nak naik feri nak jambatan.. tapi kali ni kitorang naik feri tau!! hehe tapi aku tak keluar pun malas.. hamek gambar jeee... tu pun gambar muka sendiri.. bajet!! 

dah atas feri dah masa ni malas nak turun!!

sampai je kat seberang tu kitorang singgah kat kota conrwallis dulu.. masa kecik2 (aku tadika kot) aku masuk free je takyah bayar.. tapi kali ni kena bayar tapi tak mahal dua hengget jeee!!! hehehehe... boleh la maintenance jaga tapi takde banyak sangat yang boleh tengok... huhuhu... sempat la ambik berlatar belakangkan rumah api.. tapiii.....
panas sangat.. ape pun tak nampak! hampeh.. nampak background je .. 

 mak aku dah penat sebenarnya ni.. hahaha kaki dah sakit tapi sempat ajee

panas punye pasal terpaksa la aku makan aiskerim .. huh kantoi diet kuuu

lepas dah puas jalan... rehat kat umah esok setelkan pasal hal yang sewaktu dengannya tu... abah pun tetibe je nak singgah rumah arwah maktok.. huhuhuh pegi2 fuhhhh durian banyak kotttt!!!! dulu aku rasa cam takde durian dah... huhuhuhu... kali ni banyak gila.... lama tak makan durian maktok lepas mak tok meninggal.. huhuhu apa lagi bawak balik kl laahh... 
 ni lah durian mak tok.... nyumm.. nyummm

 mak aku bukan boleh makan durian sangat pun semangat je nak kutip durian...

 ayah aku kait durian muda.. haa kau ada!!

sedap.. manis.. lemak.. apa lagi memang takleh digambar dengan perkataan... hehehe banyak kan sape nak makan durian.. jadinye aku pun mengambil langkah yang agak emm.. pro jugaklah.. aku buat durian crepe alaa yang tengah famous tu hehehehe.... godek2 internet jumpa.... haaa kat bawah nilaaahh hasil diaa!! tadaaa.
.
.
.
.
.
.
ni nama dia durian crepe kain buruk linda.
terkoyak sana sini... . tapiii bak kata pepatah DONT JUDGE A BOOK BY ITS COVER.. Ssedap tau isi dalam.. (^3^)

hahaha seronok rupanya cuti2 malaysia... next trip is SABAH!!! Boleh bah kalau kau!!!


Tiada ulasan: