Pengikut

07 November 2012

cerita ku tertinggal dimerata2 hahahaha

huh akhirnya aku berjaya jugak bukak broadband guna berukband opis aku huhuhu.. betapa susahnye.. hehehehe.. ni bos aku la ni nak jugak suruh aku buat kerja kat rumah dah disupplynye pulak berukband kat aku.. haihhh.. lepas ni takleh nak bagi alasan dah la kan nak ngelat hadoiyai!!!!..

hari ni punya cerita aku dah berjaya marah sorang budak.. huhuhuhu... geram... dah la hantar lambat, pastu salah tempat, janji nak datang tak datang!!! eeerrgghh memang la boleh mendatangkan marah.. so sekarang ni bos suruh aku cakap kat budak tu buat surat penjelasan... huhu macam la aku berani sangat.. tapi tetiba masa dalam toilet aku pun dah timbul keberanian pulak hahahaha... bukan mintak surat penjelasan cuma explain je... emmm... tu pun aku takut jugak.. aku ni datang marah kalau datang angin je hehehehe tak datang angin tak marah jugak.. hahahaha.. susah tau ! ingat senang ke....

lagi satu cerita terkini aku dah turun berat hahaha tapi mana sampai lagi.. kalau korag perasan yang belah kanan tu aku ada update kan pasal berat aku.. huhuhu tapi berat tu semakin naik sampai 66kg huhuhu jadi utk tidak menjadi seperti dahulu kala, aku pun dah mula berdiet ikut kakak aku.. kali ni tanpa ubat-ubatan... dan dalam masa 2 minggu aku dah berjaya turun 4 kilo! hahahaha memang susah nak percaya.. n paling tak percaya sekali fat % pun turun jugak!!! hahahaha suka tau.... hihihihi..... aku taktau la benda ni bagus ke tak.. tapiii aaaahhh lantak la yg penting berat turun fat% pun turun hihihihi...

Tiada ulasan: