Pengikut

09 November 2012

Anugerah Skrin yang .. emmmm

sebelum malam tiba aku dah buat reminder tau nak tgk anugerah skrin.. huhuhu sanggup aku tak pegi gym semata2 nak tgk ASK2012.. sampai time je huh! sempatla tgk misha omar nyanyi .. emmm lepas tu rita rudaini dengan adi putra.. emm lepastu .. hahaha tau2 dah pukul 12malam... erkk aku tertido rupanya.... huh...

aku tgk tweeter ramai jugak yang tak suke termasuk artis2 .. heh bukan aku sorangkan... maknanya semua satu Malaysia memberi pandangan, kritikan yang membina ke tak membina ke pandai2 la orang tv3 nak mendefinisikan macam mana.. hahahaha... bukan masalah aku pun..

bukan tak suke apa yang diorang buat tapi aku rasa benda tu mcam kucar kacir... tak tersusun.. nampak murrrr... hihihi... nampak macam teater kanak2 pun ada.. jangan marah eh.. tapi aku rasa pengacara tu mainkan peranan jugak.. hahahaha... mandom je.. audience pun muka layu... kesian... janganla marah ye tv3 lagi2 person yang bersusah payah bawak keluar ideea last2 idea kau berlalu begitu sahaja... emm sabar jela kerja kan mana boleh nak terus perfect.. hehehe...

p/s : sorry tak tgk sampai habis sebab aku bosannnnnn!!!!!

maya karin tak pakai fairy tale punnnn....

erra jadik snow white??? cantek sangat...

lepas ni ada beberapa anugerah lagi.. 
  • shout award
  • AIM 
  • Anugerah Juara Lagu...
  • lain-lain anugerah apee lagi.. hehe
tapi aku harap diorang ada sediakan backup plan kalau pengacara utama tu macam hampeh.... so takdelah audiens bosan kan... keylah sedikit review daripada org yang tgk ASK 5 minit je... hehehehehe

p/s lagi : macam pakaian beragam pun ada jugak!! hehehehe kbai!


Tiada ulasan: