Pengikut

10 Ogos 2012

Salam Ramadhan dan Syawal (nextweek)

hye ... Assalamualaikum.. dah tak berapa hari lagi nak raya kan.. hahha baru nak wish selamat berpuasa.. emm takpe sempat lagi.. next dah raya so aku wish sekali la Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri.. hehehehe.. Untuk Kawan2 yang tak dapat beraya dengan family tu takpelahh... kita kan memang dah ditrain supaya sentiasa bersedia dalam keadaan2 yang mcm ni.. hehehehe... aku mestilah cuti kann.. kalau tak sia2 je lah aku kerja pejabat wakakakaka... so sebelum aku tak dapat cuti, adalah lebih baik aku bercuti puas2 hehehe... masa2 akan datang tak tau lagi...

emm sebanaunya aku ni taknak merungut pasal kerja... sebab aku tau bila aku dah start merungut, emmm dah mulalah aura negatif tu berputar2 kat dalam kepala ni... huhuhuh.... so utk mengelakkan benda tu jadik ... aku cuba menenangkan fikiran... hehehehe.. pada awalnya memang stress... dengan bos yang pressure pastu sekali bg 2-3 task.. huhuu.. sabo jelaaa.... bila aku dah dapat siapkan semuanya aku dah mula rasa lega... harap2 isnin sebelum raya ni dapatlah aku menghilangkan stress dan tak rasa stress kat tempat kerja.. uhuhuhu... itu sahaja.. aku memang nak pergi jauh dengan kerja aku sekarang ni.. dapat 'crown' pun takpeeeee... hihihiihihi... so , pandai2 lah handle emosi tu sendiri.. emm.. okey selamat hari raya! Luv ya!!!

p/s : baju raya tak beli lagi!LOL


2 ulasan:

che'pi berkata...

Salam ramadhan dan Salam Syawal jua ... :)

linda berkata...

che'pi salam ramadhan jua.. thanks singgah blog saya.. :)