Pengikut

26 Ogos 2012

betul ke?

mood pagi2 nak taip... hehehe moning semua.. emm aku dengan baik hatinya nak mengingatkan kepada teman2 dan adik2 yang baru nak bercinta atau tgh bercinta sekarang ni. sebelum korang bercinta fahamkah korang erti cinta tu.. kalau x faham x payah la nak bercinta... huhuhu kalau korang faham bercinta tu maksud dia berkongsi nafsu semata2 memang korang silap besar lah... jgnlah korang sengaja nak bercinta semata2 nak berkongsi nafsu.. aku tak fahamlah.. kenape ye sekarang maksud bercinta tu ke arah tu.. memang pelik.. aku lagi suke kalau maksud bercinta dari perspektif aku sendiri; bukan kat situ je perginya..

tetapkanlah pendirian korang kalau bercinta.. kalau itu kate korang itulah.. jangan dibalik2kan dengan pujuk rayu atau dengan kata2 yg korng ni skema sangat sebab tak bercinta mcm org zaman sekarang.. tak berbaloi pun kalau bercinta asik berlandaskan nafsu semata. n aku memang tak setuju pada aku kalau org bercinta sebab nafsu memang tak lama lah...

sekarang pun aku tak kisah kalau aku takde bf sebab aku bukan bercinta untuk puaskan nafsu... aku mencari lelaki yang boleh dibuat suami. SEKIAN..

Tiada ulasan: