Pengikut

02 Jun 2012

pegi kenduri my best friend...


alo..alo... hehehe hari ni aku pegi wedding kawan aku.. ROZALIFAH RAZALLI a.k.a ROZA... hehehe rindu la kat dia... dulu masa aku duduk asrama, aku sekolah agama dia lah kawan aku... then masuk form 2 tetibe aku tinggal dia.. sebab aku dah ada kawan baru.. emm rasa bersalah sangat.. sori roza.. aku ingat dulu kau merajuk dengan aku samppai taknak cakap... then lepas aku keluar asrama, aku selalu tulis surat kat dia.. hehehe kitorang balas2 surat.. dia jelah kawan aku ari KKB yang tinggal.. org lain takde dah!.... btw.. SELAMAT PENGANTIN BARU SAYANG.. SEMOGA KAU BAHAGIA DENGAN KEHIDUPAN BARU>>> MGA MENJADI ISTERI YANG BAIK>>> THANKS SEBAB INVITE AKU>>> THANKS SEBAB INGAT AKU LAGI....

amek gambar dulu.. aku pakai beautiful.. hahah tu yg ramping tu!!!


wedding dia sangat uniq tau!! sebab dia buat style minang.. hehehe memang aku tak pernah pegi wedding mcm ni.. dia punye set pelamin n baju aku suke sangat.. tapi tempat dia je tak cantik.. tapi oklaaahhhh... makanan pun bukan mcm kenduri biasa ... lauk dia  kepak ayam, daging salai, sambal sotong, hotdog... hotdog??? ok..ok memang pelik tau.. tadi aku lupe nak snap gambar makanan tu cam segan.. hehehe...meh korang tgk gambar pengantin tadi hehehe

dengan kawan2 penganti yang lain....

dialah roza... sweetkann!!
dengan dua2 pengantin... ahhh aku sukeeee!

okeee tahniah freennzz... aku suke konsep kau!!! hehehe nanti aku kawen aku nak buat camtu jugak!!! hehehe.... aku sukeee!!! demmit!!!!

Tiada ulasan: