Pengikut

11 Mei 2012

STRUGGLE !!

ASSALAMUALAIKUM .. HEHEHE… secara tak rasminya berat aku dah kembali ke 71kg.. tak rasmi sebab itu timbang nak tgk2 je.. hehehehe… minggu ni masuk minggu ke 2 aku dalam fit challenge.. if aku takde dalam fit challenge diane pun aku akan tetap challenge diri aku sendiri … untuk 4 minggu aku target berat aku turun 2 kilo! Hehehe boleh tak? Kira realistic la tu kan… sekarang memang aku tgh sangat jaga ape yang aku makan… utk mengelakkan berat aku bounce balik… n inever ever skip my exercise anymore! Huhuhu…. Yelah badan tak berape nak cergas lagik! Emm… tapi yang buat aku jeles ialah sepupu aku si mya amri tuh!! Berat dia turun 2kilo for 1 week! Hamboihh lawan tokey Nampak! Cemane berat cikgu tak turun berat dia pulak yang turun ??? ini tidak hadil!!!! Huhuhuhu…. Berat dia 102 turun 100kg! okeylah kannnn… hehehehe…. Keep it up cuzzy! Minggu kedua dah pun berlalu.. so the result will come out (betul ke?) on Monday.. hopefully! Hehehe… hope berat aku turun dari angka 70kg!!! huhuhuu.. aku nak turun tak banyak pun.. sebulan turun 2kilo je…. Takkan taklehhhh…. Hadoi!!!!!

Tiada ulasan: