Pengikut

19 April 2012

TAK BOLEH NAK TINGGAL LAH!

Assalamualaikum semua… n selamat pagi… semalam aku tak workout sebab aku balik lambat pastu hujan lebat pulak tu. Kalau ikutkan aku dah makan makanan sihat dah minggu ni.. tapi disebabkan semalam ada orang belanja pagi dengan tengahari jadik dah termusnahlah apa yang aku buat minggu ni.. takpe2 hari ni aku cover balik. Huhuhu… oke setelah melihat apa yang aku makan semalam.. kajian mendapati makanan aku semuanye bergoreng dan berminyak… huhuhuhu…. Jadik mcm mana ye aku nak mengubah benda tu.. sebab bile balik mak dah masak… pastu kat opis pulak org belanja haaa.. memang ar… nak pilih dah tak boleh.. emm… aku rasa satu je solution dia : MEMANG KENA EKSESAIS JUGAK la nampaknye.. huhuhu.. makan..makan..makan.. pastu cover balik dengan eksesais.. huhuhu….. tu jelah jawapan yang tepat.. memang kena ubah cara masakan dengan makan nih… kena kurangkan kalau tak body fat aku memang tak turunla Nampak gaya nyeeee… huhuhu…. Sekarang body fat aku 33% dari dulu sampai sekarang.. taktau la dulu masa training body fat aku berape … hehehe target nak turun 24% ni jauh lagi… n LAMBAT! Jgn patah semangat linda!


 


 


 

    

Tiada ulasan: