Pengikut

17 April 2012

KELEMAHAN AKU KETIKA BERDIET

Menarik lah mcm ni.. boleh post ikut mw hahahaha!!! Jadik mcm pelik sikit hehehe.... rajin dah pulak aku nak menaip sekarang nih.. hehehe boleh belakon sikit .. Nampak la cam aku buat kerja kan.... hehehe... nasib baik aku bukak blog kak ct kalau tak memang sampai sudah tak tau.. huhhu... kak ct pun bukan nak roger... ciissssss... zy sauce betul! Hahaha!!!! Disebabkan aku tgh menggila nak eksesais kembali jadik post yang ni pun ada kene mengena jugak pasai diet.. hehehe.. sekarang baru aku sedar kesilapan aku dalam bab makan.... huhuhuhu mana taknye org makan pagi macam raja, makan tengahari ala permaisuri makan malam macam peminta sedekah... tapi aku ni terbalik! Malam makan mewaaaahhhh!!!, tengahari boleh la ala2 permaisuri tapi pagi makan cam org peminta sedekah.. so aku beranggapan sebab tu badan aku lambat sangat nak turun kot.. lagi satu aku makan tak hadam.. yelah aku bukan kunyah pun aku telan je hahaha!!! Siot.. sebab tu perut selalu sakit, kembong la ape la... mcm mana la nak ubah... bukan tak baca .. dalam Kevin zahri, susu sejat, fitnutrition.. semua aku dah baca tapi tak boleh jugak... huhuhu.... makan pun sekarang takde sayur.. buah lagi susah nak dapat .. tgklah gaji bulan ni aku beli sayur-sayuran sikit... dengan buah n beberapa makanan yang berkaitan... susah nak ubah benda yang dah jadik habit nih! Lagi satu fast food!! Yang ni aku pantang... PANTANG NAMPAK!! Minggu lepas 3 kali aku makan fast food.. bukan takleh makan tapinye jgnlah makan benda yang takleh makan... huhuhu....

HARI NI SARAPAN AKU :

8.00 PAGI NESVISTA 3 IN 1 OAT & ORIGINAL (BUAT PEKAT UNTUK MAKAN)

10 PAGI : NESVISTA 3 IN 1 OAT (1 CAWAN)

11.30 PAGI : KACANG TANAH (buat alas perut)

SAMPAI SITU JELAH YANG AKU MKN

NANTI TGHARI N PETANG AKU APDATE LAGI ... BYEEEEE

Tiada ulasan: