Pengikut

26 Mac 2012

yang datang semuanye.....

huhuhu salam sejahtera , salam 1 malaysia... haaaaa...... akhirnya dapat jugak aku bernafas dengan lega lepas kerja2 selesai... huhuhu. lama tak jenguk blog nih... aku ada satu cerita yang nak dikongsi... huhuhu..sejak dua menjak nih ramai (lelakilah) yang datang nak berkenalan.... yang datang tu org yang sama kerja dengan aku lah... ini bukan perasan tau! ni cerita betul! memandangkan aku single mingle... jadi benda tu memang takde masalah untuk pihak aku... TAPIIII.... haaa ada tapi nye.... yang DATANG tu... SEMUAnya LAKI org, TUNANG org... haiisshhh.....aku jadik pelik... aiyooo... ape dah jadi?? adakah org yang usia aku ni hanya sesuai utk org2 yang sebegitu rupe???? aww mannnn~~~ NO! kadang2 aku takut jugak...

mesti org tanye kenape aku layan??? oke mcm ni ye, mula2 aku layan atas dasar profesional .. kerja punye hal n rasa hormat aku dekat dia sebab dia senior.. lama2 diorang ni melebih2 pulak! asik call , msg... aduihhh.... last baru tau dah ada tunang n dah nak kawen pun... huhuhu... lepas tu buat cerita KLISE diorang.. duuhh~~ OH LELAKI!!! aku pernah cakap 'aku taknak kene tatatertib kawan dengan laki org , dengan tunang org' huhuhu yelah aku duduk dalam tu aku tau la... benda nampak je macam kecik kalau kene memang merana lah! hishhh susah betul lah... patutlah dulu masa training diorang dah pesan mcm2... huhuhu... sekali memang betullah!

KESIMPULANNYA: sebab reason2 di atas tulah aku tak boleh kawen lagi... nak kawen ape kalau yang datang tu semuanye..... emmm jawab sendirilah! TAK KUASA... - tak salahkan aku memilih-

Tiada ulasan: