Pengikut

26 Mac 2012

he is MY IDOL!!!!


masa aku tgh "kerja" start dari hari khamis berumah tangga di dataran merdeka, aku terpandang seseorang yang aku memang lah tersangat2 minat dekat dia... nak amik gambar malu pulak... usha dari jauh jelah huhuhu.... aku pulak telefon jenis MONOTONE hahak!! mana ada kamera2 nih... infra red pun takde.. torch light adalah hehehe.... hari pertama tak dapat , hari kedua malu, hari ketiga dia datang dekat tempat aku... huhuhu peluang!! peluang!!! kawan aku ape lagi dah nampak aku terlompat2 nak bergambar ngan dia, kawan aku ni pun panggil la kate nak amek gambar... oke dia setuju!!! YESSS!!!! seronokkkk!!!! nasib baik dia sporting... huhuhu akhir nya aku berjaya jugak amik gambar dengan dia... haahaaaii seronokkkk sangat!!! tapi tak sempat borak sebab ramai sangat org yang nak bergambar dengan dia... huhuhuhu.... yelah org ramai peminat.... hehehe... tapi aku rasa aku ada lagi peluang nak cakap dengan dia.. ngeh..ngeh... okeh tanpa membuang masa, inilah dia org yang aku maksudkan... jeng ..jeng..jeng..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Kamal afendi penganalisis jenayah Malaysia... HUHUHUHU i Like!!! tahiah atas pemakaian pangkat ASP... TABIK BOS!!! :)

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

senangggg diri!.huhu..sekarang baru terjumpa posting ni. Sebab tu lewat ulas. Takpe..sekarang sendiri hentak kai berlari! hahahaha

kamal fnd hashim

Tanpa Nama berkata...

senangggg diri!.huhu..sekarang baru terjumpa posting ni. Sebab tu lewat ulas. Takpe..sekarang sendiri hentak kai berlari! hahahaha

kamal fnd hashim

lynd23 berkata...

erk.. terkejut tengok komen dari tuan sendiri.. hehehe tq sebab sudi baca penulisan yang syok sendiri nih... semoga tuan berjaya pada masa akan datang dan dapat memberi sumbangan kepada masyarakat.. :)