Pengikut

20 Februari 2012

Teringat kawan-kawan primer :'(

selamat pagi ... hari ni mcm free sikit jadik blh la update blog.. hehehee.. semalam aku pergi makan dekat Taman Maluri dengan kawan2 n bos.. kebetulan bos aku nak jumpa bos lama dia kat sana sambil2 tu dia kenalkan kitorang dekat bos lama diaaa... hehe.. baik x?? dalam perjalanan nak gi tempat makan aku terjumpa kawan lama yang kerja dekat KKM dulu "kak ain" sempat lambai2, salam2 je.. tak sempat nak borak panjang...


secara tiba-tiba aku teringatkan kawan - kawan dekat tempat lama... betape seronoknye dapat keluar ramai2, pergi makan, pergi karoke, memonteng , jalan2 pegi Sogo, Jalan TAR... sekarang ... emm takdelah semua tu.. nak keluar mcm mana keliling aku sume lelaki.... huhuhu... hari jumaat duk dalam bilik, kunci, tido.. tu jelahhh... huhuhu.... busan jugak kengkadang... tapi tulah.. emm ape2 kene move on kan.. asik teringat kat diorang je cemane... huhuhuu.... tempat baru kene carik kawan baru tapi kawan lama jgn lupe... emm...


aaaaaaa rindu kat koranggg laaaahh.. ishh sakit ati betul!!! =="

Tiada ulasan: