Pengikut

23 Februari 2012

OBSESi

tadi pagi masa otw nak berkhidmat untuk negara, aku dengar radio hotfm.. huhuhu cerita pasal obses dengan artis... hehehe... jadik aku nak cerita la kat sini sebab aku dah tepon hot fm, hot fm taknak angkat.... (siapalah daku di sisimu.. isk..isk..) masa aku sekolah form 3 kot, aku minat dengan kumpulan new boys... hehe jgn gelak kuat sangat... first time aku beli kaset New boys dengan VCD dia yang ORI!!! duit belanja mak bagi masa pegi sekolah aku simpan.. simpan.. simpan... pastu beli VCD tu.. tak pernah tau aku beli VCD ke kaset yang ori.. hehehe... minat ni terbawak2 sampai la aku form six.. hehe masa nih da besar nak beli vcd new boys malu tkut kene gelak dengan kawan... huhuhuu.... beli la sorok2.. tunggu kawan2 semua dah balik.. line clear baru aku pegi beli... punya la sayang VCD tu siap soletape lagi takut terkoyak..


masa 1st album tu, ramai la yang nak pinjam, bila da bg org pinjam ... hmmph!! koyakkk!! sakit ati ooooo.... sampai sekarang album tu ada lagi... aku ada 4 album new boys semua yang ori... tapi perangai aku ni bila satu group yg aku minat tu tukar org ke berpecah ke terus jadik tak minat dah... hehehe.. sama lah mcm nih... org tu masuk org ni keluar.. last2 minat kat new boys tu dah takde... tukar pulak minat ruffedge dengan VE... hehehe dah besar kan citarasa pun dah tukar.. tapi bila mode Ruffedge keluar, tukar la ape la terus tak minat dah!!


tapi minat2 aku dekat artis ni tak pernah pulak aku pergi tengok konsert dia... hehehe... takde pulak gunting gambar diorang dalam majalah ke, surat khabar ke buat scrap book!! hahaha.. yang penting lagu diorang aku hafal... newboys.. ruffedge.. VE... semua lagu aku hafal!!! hehehe

tapi sekarang dah tak ingat la semua sekali tu... hehehe


"BARU PERASAN.. YANG AKU MINAT SEMUA BOYBAND LELAKI.. HEHEHE"

Tiada ulasan: