Pengikut

04 Februari 2012

nak panjat gunung...

semalam (jumaat 3/2/2011) ada sorang cik ni tanye aku :

SM: Puan,(puan tu aku laa.. keh..keh.. saje eksyen sebab aku dah jadik puan wekkk!!!) nanti kami ada program panjat gunung kinabalu.. puan nak follow.. kalau nak bg nama kat saya... tapi belanja tanggung sendiri.. kita akan pergi bulan 6 @ bulan 9..
Puan (ceehh) : wahh menarik tu... emm macam nak join... nanti cik bgtau la berape harga dia ...

SM: boleh, nanti ape2 saya bgtau ... nanti kite ada trainng sikit untuk fitness sebelum panjat gunung tu.. petang2 camni kena lari.. naik turun tangge...
Puan: boleh takde hal!! (dalam ati.. boleh aku kuruskan badan kalo gini.. hehehe)

waaahh mcm seronok je ikut pegi panjat gunung... huhuhuhu... seriously aku x pernahhh panjat gunung... masa training pun ada wat jungle tracking tpi tak pasti la tu gunung ke hape... org dah invite ni da mcam pucuk dicita ulam mendatang la pulak kan.. huhuhuhu....

tapi nak kene wat preparation ape pun tak tau..( selain prepare fizikal la) aku pinjam brg2 apis jelah!!kui..kui..kui.. dia dah tentu takde panjat gunung dah... hehehe dari terbiar je baik bagi aku pinjam.. kan..kan..kan...

p/s : saya takde niat pun nak eksyen sebab org panggil saya puan.... saya nak citer pasal panjat gunung .. betul! saya tak tipu.. percayalah.. saya kan jujur~~~ hehehehe ;P

Tiada ulasan: