Pengikut

23 Februari 2012

malang yang tak berapa nak berbau....

hari rabu lepas (22.hb) balik dari kerja aku lalu laluan biasalah kat highway mex tu... nak dijadikan cerita semasa nak bayar tol, aku ni kan sedap layan "pringles"... botol pringles tu jatuh kat sit co-pilot... mata dok mencari, kaki tekan minyak.. ape lagii.. tersodok la kete depan tu... HADOIII!!! hampeh betul la! kemek jugak la kete dia... (kali ni nampak) jap gi owner kereta tu turun.... ingat dah nak kene marah dah... huhuhu nasib baik dia cakap elok2... hadoi kene berapa pulak la kali ni.. huhhu... kereta aku macam biasa kemek tempat yg sama mcm dulu.. tapi yg slack nye bonet depan tu tak boleh bukak.. dia loose.. uhuhuhu..


yang aku paling sakit atinye, esok nye tu aku gaji ... pandai pulak dia!


memang aku tak dapat nak bau malang

TAPI

malang dapat bau bile aku gaji..... bijak!! bijak!!!

Tiada ulasan: