Pengikut

26 Februari 2012

bye-bye putrajaya

salam.. hari ahad lepas makan berakhirlah kehidupan aku dekat putrajaya.... ceeahh!! semalam aku dah tido kat Ampang... huhuhu rasa macam balik kg.. bayangkan lah duduk putrajaya dekat 11 tahun... duduk ampang tahun 1991 sampai 1996 je... berat je hati nak tinggal putrajaya... sedih oooo... itu pun sepatutnye kitorang keluar awal bulan 2, tapi disebabkan sayang gile putrajaya, kitorang pun melambat2kan proses perpindahan tu... huhuhu... akhirnye kena keluar jugak kan.... tadi pergi ofis dari Ampang, keluar rumah kul 630 tu........ huhhu sampai ofis kul 7.00 oklah kan.. tol tak kene bayar.. hehehe dah save dah duit aku... balik ni aku tak tau nak balik cemane..... aiyaaakkk... mampoih sesat!!! tapi aku dah wat preparation isi minyak penuh2 takut sesat hehehe.......

Tiada ulasan: